Pinterest

Bismillah.

Stres!

Tetiba jumpa satu kegilaan baru. PINTEREST!

Macammana boleh terjebak? Aku pung tak berapa nak ingat. Tapi it's like a dream, sebab rasa masa kecik dulu pernah ada impian nak buat board banyak-banyak ikut kategori and of course benda yang kita minat. Board tu kita yang decide nak letak kategori apa. 

Sebagai personal wellness+business coach, semestinya aku nak share pin tentang kesihatan dan bisnes kan? Dan aku pun gila collect kategori lain yang memang aku minat. Sambil menyelam minum air banyok-banyok sampai kembung. 

Macam sharing collection, yang buat best nya sebab banyak gila orang sharing benda best dalam benda alah ni. Argh! Insya Allah akan buat perkara ni sebagai manfaat untuk semua and yang penting, diri sendiri! Follow me in Pinterest,









Acu komen sikit, aku punya board. Ahaks ;P

Posted in , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013