Rindu awak 200%

Bismillah.

Hari ni birthday salah seorang kroni aku. Hahah.

Nur Faezah Hadzir nama diberi.

Merangkap jiran sekampung tempat aku tinggal.

Happy birthday Fae!
Sayang awak sampai selamanya. Sangat-sangat!
Otak dia sebijik otak aku, dalam erti kata lain apa kiteorang fikir memang lebih kurang sama.
Dan antara orang yang memahami aku.
Walaupun aku bukan jenis sharing person, nak share pape dengan dia tapi still kiteorang banyak persamaan. Dah lama tak jumpa ke selalu jumpa still ada je benda kiteorang boleh masuk.
Cuma yela, bila masing-masing dah beranak pinak sibuk.

*mengeluh.


Kejap je dah dap at baby Munif. Alololo teciknya baby Munif masa ni.



Statement kat atas tadi korang darabkan dengan 6 yang lain.

Ada 6 individu seperti di atas. (boleh rujuk foto di bawah ni, heheh)




Semua wanita yang gojes-gojes di atas ni (Najwa takde dalam gambar, padah payah beno nak jumpa) adalah bersahabat ketika di bangku meja sekolah menengah. Jangan terkejut kalau acik cakap acik Sekolah Menengah Kebangsaan Agama Maahad Hamidiah! Acik pun bersopan santun berbudi pekerti mulia tahu?

Korang, 

aku nak bagitahu ni.

Aku sayang korang till jannah. Awwwww~

Doakan semoga till jannah tu adalah cita-cita kita. Saling mengingati antara satu sama lain okehs? 

LOVE


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013