2 minggu sudah, 1 minggu sudah, minggu ini pula...

adalah minggu yang memenatkan otak dan seluruh badan, saya dan suami. Aliff maintain aktif dan sihat. Alhamdulillah!

3 minggu yang penuh cabaran.

3 minggu yang diisi dengan rajukan si isteri dan pujukan suami. Penat, tapi masih boleh memujuk sang isteri. Hebatkan? ya dia lah hero saya. Hero idaman hati saya. Sang raja pengubat jiwa. Pada masa yang sama boleh jadi geram seperti mengaktifkan gunung berapi bersedia untuk meletup bila-bila masa saja.

Entri kosong ini cuma nak meluahkan perasaan tentang perkara yang dianggap remeh yang selalu buat saya merajuk :

- Sang hero tak berfoto/ capture moment yang indah-indah ketika keluar bersama Aliff dan beraktiviti

Gedikkan?

Oh satu lagi, saya selalu jeles melihat blog mumsie-mumsie di luar sana yang post gambar masakan sedangkan, asal saya masak selalu tak sempat nak capture sebab masing-masing dah kebulur. Insya Allah akan usaha ke arah merajinkan diri mengambil gambar.

Jom klik-klik!


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013