Insan biasa

Bismillah.

Malam tadi serius tak boleh tidur. Sebabnya? Tak tahu. Rasa geram dan nak marah orang. Tapi senyap jek. Takkan nak marah orang tak tentu pasalkan? Akhirnya encik suami bangun 3 pagi pujuk aku tidur. Macam-macam dia buat. Paling menenangkan hati bila dia baring sebelah aku (waktu tu atas lantai) dan pandang aku.




Susah nak teraangkan perasaan aku waktu tu. Terima kasih Allah atas nikmat yang satu ni. Teringat kata-kata,




Astaghfirullah, banyaknya perkara aku leka dan pentingkan diri sendiri.

Sembang-sembang.

Kesian Aliff pun pusing sana pusing sini terganggu dengan sembangan ibu. Maaf ye nak. Pikiran ibu kebelakangan ni mudah terpengaruh dan terganggu.

Pagi ni, hati ibu sayu. Kedua kalinya Aliff ke sekolah dengan mood tak baik. Menangis. Selepas hari pertama dulu. Mimpi buruk atu tak cukup tidur?


Hari ni ibu janji, petang kita main coloring :)


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013