Projek sana sini

Alhamdulillah, kebelakangan ni ramai teman-teman ibu yang selamat melahirkan babies yang sangat comel. Suka sangat tengok kegembiraan mereka. Ibu macam dapat rasa keseronokan tu. Syoknya, insya Allah sama-sama doakan kita semua jadi ibu yang hebat aka super mom!


Dalam pada tu, lately ibu ada jumpa hobi baru and dok syok layan belog-belog yang berkaitan jahitan dan seni kraf. Baru ibu tau sebenarnya kraftangan tu tak semestinya tudung saji, bakul rotan dan sebagainya - yang waktu tecik-tecik selalu dok buat lawatan tengok keraftangan tu. Macam-macam dalam kepala otak ni dok ligat fikir nak buat itu-ini antaranya :


  1. felt kat tshirt Aliff, Sofiya and Sara

  2. sarung kusyen

  3. buku belajar aliff-nombor, alphabet and shapes

  4. shirt Aliff yang ada tie

Syioknya, insya Allah looking foward untuk buat semua benda tu dan nak share jugak dalam belog. Semoga ini menjadi kenyataan. Amin.amin


Oh ayah pun ada jumpa hobi baru jugak. House hunting for investment!! Percaya tak percaya tak? Insya Allah, ayah pun nak share kat belog ni jugak.


Kiranya belog ni akan ada kisah Aliff, ibu dan ayah. Bess tak?? Bess kan. Harapan ibu semoga ini adalah kenyataan semata-mata. Amin

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013