belog catatan peribadi vs belog catatan susah dan senang

Bismillah.

Alhamdulillah baru sudah majlis pernikahan dan walimah adik ipar, Khaireen Shamimi Khalil dan suaminya yang kami panggil Anep. Majlis berjalan dengan lancar dan sesungguhnya ibu teramat penat mekayan Aliff. Minta maaf mak dan semua, Nadiah tak banyak bantu pun. Btw, Mimi sangat cantik! Semoga menjadi isteri solehah kepada suami dan cinta kerana Allah itu membawa ke syurga. Amin

Semasa entri ini ditulis, aku mengantuk gila dan Aliff sedang tidur melengging duk bawah air cond. Huhu ibu mampu selimutkan je. Sempat lagi belek tadi kast entry adakah ada 13 Mac 2012? -.-"
Apa aku buat sepanjang 11 hari tanpa entri ini?

Banyaknya benda nak update dalam belog. Nak update blog bukan sebab nak kecoh apa aku buat. Tapi lebih kepada sebagai simpanan peristiwa. Bank memori. Al maklumlahh dunia berteknologi serba serbi kan. Apa lagi, gunakanlah baik-baik. Bukannya jadikan medan nak kutuk orang lain sarcasm tak tentu pasal.

Dalam dok semangat-semangat nak tulis entri itu ini, aku terfikir. Belog aku ni nak tulis pasal apa sebenarnya. Manfaatkah tulisan aku? Adakah orang nak baca tulisan aku yang macam, erm? Macam banyak merepek je? Adakah aku menambah baik lagi penulisan aku dari masa ke masa?

Dulu, asalnya belog ini dibuka adakah sebagai catatan seorang ibu membesarkan Aliff dan adik-adiknya. Sambil catatan seorang isteti kepada suami dan seorang anak kepada 2 orang manusia luar biasa dan hamba kepada Allah yang satu. Sekarang untuk apa?

Masih.

Dengan tujuan yang sama. Bezanya, aku sentiasa mencari gaya penulisan tersendiri. Tak nak ikut-ikut. Maaflah, kalau ada yang pening dengan penulisan sampah aku. Tapi itu aku. Aku tak bagus. Jadi, tak perlu ikutpun. Mana yang baik ambil. Yang sampah, abaikan.

* semangat gila-gila buat entri baru.

* bukak peti ais dan telan ini




Yummehhhh gila! Meh order meh. Gugel Yulie Bake The Cake

Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013