My Name Is Earl

Siapa pernah tengok drama siri komedi US, My Name Is Earl mesti tahu kenapa saya letak gambar Aliff kat bawah ni, kan? Siri tersebut memang lucu dan saya sangat meminati watak Randy adik Earl yang sengal-sengal ubi tu.














Sebenarnya, watak utama Encik Earl tu ada masalah setiap kali orang nak snap gambar dia. Mesti dan sahih matanya akan terpejam setiap kali butang snap ditekan, klik! >_<

Maaflah Aliff, ibu upload foto Aliff mata terpejam bukan kerana penyakit Encik Earl tadi ye. Tapi disebabkan cahaya kamera ayah yang over sangat tu.

Tiba-tiba terkenang zaman baru nikah dengan suami, selalu layan tv series dan pekerjaan tetap suami saat itu adalah series and movies download. Sekadar peringatan, aktiviti tersebut amatlah lagha dan tidak digalakkan sama sekali. Sungguh-sungguh lagha! Banyak masa terbuang dan sekarang bila difikirkan semula bukan ingat pun semua siri tersebut.

Tontonlah siri tv sekiranya betul-betul free. Untuk ibubapa seperti kami rasanya masa yang betul-betul lapang banyak pula digunakan dengan melayan anak-anak. Insya Allah pahala juga tu :)

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to My Name Is Earl

diana ghazali said...

nadue... taktau lak ko ada blog. hehe.. kene spend masa betul ni nak baca citer terutama citer aliff. hihi..... aliff comel :)

Nurul Nadiah+Khairil Syazwan said...

Diana, aku malu tulisan cakar ayam pastu mengarut entah hape apa. lagi pun aku lo propail

Search

JuaNadiah 2013