Info parenting yang dicari

Setelah beberapa bulan telah memegang jawatan baru dalam dunia keibubapaan ni, banyak benda yang dipelajari. Dan maaaaaaaaaaaaaaaaaasih banyak info yang perlu dicari.
Sekarang ni, ibu memang ghalik sangat kalau dah mula ngadap laptop. Mula-mula bukak forum.

Susuibu.com

Babywearer.com

Forum di atas banyak membantu saya yang baru memegang title ibu. Dari perihal susu badan ibu, sampaila 2nd hand toys. Memang seronok. Cuma kadang-kadang terleka sikit. >-<

Lepas tu sambung pulak blog hopping. Tapi blog yang memang saya tak pernah miss untuk kunjungi adalah

Shilashower.blogspot.com

Babyaidafiqs.blogspot.com

Littlekitte.com

Ketiga-tiga blog di atas dikendalikan oleh ibu yang sangat gojes dan osem! Memang idola di kalbulah. Tak segan silu dan mempunyai hati yang mulia untuk berkongsi segala macam perkara terutama yang melibatkan pengalaman membesarkan anak-anak. Info yang mereka kongsikan bukan sebarangan. Memang sangat informative dan membantu buat ibu dan ayah yang kadang-kadang tak dak idea kan contohnya aktiviti bersama anak-anak ketika masa lapang.

Dan yang terbaru, saya ingin berkongsi 2 blog yang penuh info buat ibu dan ayah dalam melalui perjalanan yang macam-macam dalam membesarkan anak.

Anakkusoleh.com

10jarikecil.blogspot.com

Setiap ibu dan ayah pasti mahukan yang terbaik untuk anak mereka kan? Tugas ibu dan ayah, didiklah anak-anak ke jalan Allah dengan kaedah yang betul dan sesuai.Insya Allah, semoga bermanfaat untuk semua.

Posted in , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013