Air penting untuk kesihatan badan anda

Memperkenalkan teman baik kami seisi keluarga, jeng, jeng JENG.

Encik botol air!!
Ayah punya
Ibu dan Aliff punya

Pengalaman saya | Disebabkan hari-hari Aliff lihat saya minum air ni sambil Aliff si sebelah dan sentiasa bersama saya, dia juga selalu minta untuk diletakkan straw botol air tersebut di mulutnya. Alih-alih dia boleh sedut air dari botol tersebut. Waktu itu, seingat saya dia berumur 6 bulan. Seawal umur 8 bulan, saya sudah dapatkannya sebuah botol air transformers untuk kegunaan seharian. Apakan daya, botol air herbalife tetap di hati! Ini disebabkan oleh straw botolnya terlalu kecil untuk mulutnya. Tak syok!

Moralnya di sini, kalau nak anak kita punya tabiat yang baik dan sihat, haruslah bermula dari ibu bapa terdahulu. Nak anak makan sayur? Apa kata kita dulu mula? Nak anak bercakap sopan dan mulia perangainya? Apa lagi, kita ubah dulu sikap kita-kita yang masih serba kekurangan ni. :| (Malunya, saya!) Pesanan yang terakhir sudah semestinya untuk saya sendiri.

Posted in , , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Search

JuaNadiah 2013